odcienie blondu

crystal_silence

Temat: fryzjer w katowicach
Witam w tym zakladzie spokojnie zrobia odcien blond o dowolnej tonacji zimnego blondu kazdy z obecnie zatrudnionych jest bardzo dobry oczywiscie genialny jest pan Kublin i Berendowicz ale do nich sa dlugie kolejki poiewaz jak pamietam czesto sa na wyjazdach i bywaja tylko raz w tygodniu ale znam te ekipe i kazdy jest tam swietnie szkolony szczegolnie dobrzy sa faceci tam pracujacy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,34020129,34020129,fryzjer_w_katowicach.html



Temat: Jak często farbować wlosy
To znaczy,że jednak można tak często,tj. co 2 tygodnie farbować odrosty?Ja bym tak chętnie robiła.Farbuję co prawda z ciemniejszego odcienia blond na jaśniejszy,ale i tak nienawidzę odrostów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,43466642,43466642,Jak_czesto_farbowac_wlosy.html


Temat: Modne są jeszcze...
nieee, tylko nie to! W tym sezonie modnew sa naturalne odcienie, a nie jakies czerwone kBaki, fuj! Fajnie wygladaja rozne odcienie blondow(takich naturalnych, pastelowych) polaczonych z brazem, natomiast zadnej czekolady i bordu!!!!!-przynajmniej na jasnych wlosach
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,26313059,26313059,Modne_sa_jeszcze_.html


Temat: Problem z farbowaniem - szare zamiast blond
Nie jestem ekspertem, ale... Kupujesz b. jasne blondy - czyli de facto rozjasniasz wlosy 2 razy, raz rozjasniaczem, drugi raz farba, ktora tez rozjasniacz zawiera. Jesli 9 % daje dobry efekt i nie wygladasz jak kurczak, moze warto byloby sprobowac z jakims cieplejszym odcieniem blondu ? I nieco ciemniejszym.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,86468977,86468977,Problem_z_farbowaniem_szare_zamiast_blond.html


Temat: jestem atrakcyjna?
wlosy przetlenione, maja paskudny zolty odcien. trudno doradzic w jakim kolorze byloby ci do twarzy bo zdj. nie zostalo wykonane w naturalnym swietle.ale raczej do slowianskiego typu urody, pasuja bardziej popielate odcienie blond. odcien skory cie postarza i wyglada kiczowato- zredukuj wizyty na solarium, kup dobry samoopalacz (lepiej kremy z niewielka jego iloscia). aha i ta sminka w kolorze bladego, perlowego rozu. nos raczej neutralne kolory. a tak ogolnie to jestes ladna dziewczyna.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,68107647,68107647,jestem_atrakcyjna_.html


Temat: Czy można tak zrobić i jakie skutki mogą tego byc?
Jak przefarbujesz tylko same odrosty,będziesz mieć dwa różne odcienie blondu na wlosach,a chyba nie o to Ci chodzi. Pewniej będzie jak resztę włosów też potraktujesz farbą, będzie większe prawdopodobieństwo ,że kolor wyjdzie jednolity.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,43970187,43970187,Czy_mozna_tak_zrobic_i_jakie_skutki_moga_tego_byc_.html


Temat: Czy ktos moze wie....
Co za jełop, ja tez jestem szpakowaty i sobie chwale. Widzialem takich "młodzieńców" ,ktorzy farbuja lub koloryzuja. Fryzjerka namawiala mnie na plukanke dla mezczyzn, ale gdy zobaczylem, ze wlosy przechodza z koloru siwego, przez wszystkie odcienie blondu, do rudych, zeby po czasie stac sie podobne do naturalnych, ZAZNACZAM TYLKO podobne, to szybko zrezygnowalem. Nie radze kombinacji, zawsze to wyglada sztucznie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,39691569,39691569,Czy_ktos_moze_wie_.html


Temat: jak rozjaśnić czarne włosy?
przeraziłam się czytając to :| od dłuższego czasu przy każdym farbowaniu zmieniam kolor włosów. jestem naturalną blondynką i zacyznałam od platyny, później różnie odcienie blondu ciemnego, jasne brązy. farbuję włosy palette color xxl- obecnie mam kolor słodko-gorzka czekolada. to znaczy że teraz jestem już skazana na ciemne włosy?? podoba mi się ten kolor, ale...chciałam sie przemienić w złoto-rudy....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,885,90414246,90414246,jak_rozjasnic_czarne_wlosy_.html


Temat: Jaki kolor włosów przy cerze trądzikowej?
chłodne odcienie blondu
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,885,74433049,74433049,Jaki_kolor_wlosow_przy_cerze_tradzikowej_.html


Temat: Jak wrócić do naturalnego koloru?
...bordo! Mój naturalny kolor to ciemny blond/jasny brąz. Nie spodziewałam się, że będą takie ciemne, czuję się w nich fatalnie, w ogóle nie pasują do mojej karnacji i oczu (zielone)!! Dlatego BŁAGAM niech mi ktoś poradzi jak rozjaśnić to ciemne coś na głowie, jak wrócić do wcześniejszego koloru? Ile odczekać do następnego farbowania i jakiego koloru użyć? Stopniowo coraz jaśniejszych brazów- ale czy to coś da? Jakiegoś odcienia blondu- czy nie wyjdą plamy? Słyszałam, ze można u fryzjera chemicznie "ściągnąć kolor", ale czy to mi pomoże (sa naprawdę ciemne) i czy nie wydobedzie tych strasznych czerwonych pasm? Jestem zdesperowana, myślałam już nawet nad zapuszczeniem obrostów na jakieś 1-2 cm i ścieciem włosów, ale to ostateczność. Błagam o odpowiedź!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,41521081,41521081,Jak_wrocic_do_naturalnego_koloru_.html


Temat: jaka farba blond??
Jesli jestes naturalna blondynka, to mniej zniszcza wlosy pasemka. Bedzie to tez bardziej naturalnie wygladac. Jesli zdecydujesz sie na kolor na cale wlosy, to zwroc uwage przed kupnem, czy odcien jest chlodny, czy cieply. Jesli masz ciepla karnacje, to wybierz cieply. Gdzies czytalam, ze cieple odcienie blondu pasuja kazdemu, ale nie jestem do tego przekonana. Sama wole chlodne. Warto tez przed farbowaniem calej glowy przetestowac kolor na malym pasmie wlosow. Przed farbowaniem wzmocnij wlosy dobra odzywka (oczywiscie taka ktora sie splukuje)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,36383430,36383430,jaka_farba_blond_.html


Temat: Jaki tusz do blondynki: czarny czy brazowy?
Niby rzeczywiście dla blondynek jest brązowa maskara, ale zależy to od kolorytu cery, odcienia blondu itd. Ja jestem ciemną blondynką, mi pasuje tylko czerń, tzn. lepiej się w nim czuję
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,56210825,56210825,Jaki_tusz_do_blondynki_czarny_czy_brazowy_.html


Temat: problemy z włosami- pomogę
PROSZE O RADE, RIOZJASNIALAM WLOSY WODA UTLENIONA PRZEZ 3 LATA, EFEKT JEST SUPER, JEDNAK SLYSZALAM ZE TO JEST SZKODLIWE, DOSTRZEGLAM TERAZ ZE MOJE WLOSY SZYBKO SIE NISZCZA I CZESTO MUSZE POIDCINAC KONCOWKI, CZY NAPRAWDE WODA UTLWNIONA JEST AZ TAK SZKODLIWA??? LEPIEJ MOZE SOBIE ZROBIC BALEJAZ W ODCIENIACH BLONDU? PROSZE O RADE
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,25080253,25080253,problemy_z_wlosami_pomoge.html


Temat: rozjasnilam wlosy... buuuuuuuuu
...np z preference polecam odcien M3- jasny kasztan opalizujacy ktory pokryje siwe wlosy i da im odcien ladnego jasno czekoladowego brazu lub odcien preference G- jasny braz zlocisty wybierz ktorys z tych jaki ci sie bardziej podoba i smialo pofarbuj.Niestety odcienie rozjasniajce brazow taki ktory uzylas tak jak pisalem wczesniej nie pokryja siwych no i farbuje sie je w inny sposob, natomiast same w sobie nie farbuja one wlosow w taki sposob co rozjasniajce odcienie blond wiec nie niszcza tak wlosow.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,31094640,31094640,rozjasnilam_wlosy_buuuuuuuuu.html


Temat: Jako naturalna blondyka wbudzam zawisc farbowanych
Sama mam ciemne wlosy i nigdy nie moglabym byc blondynka. Natomiast niektore odcienie blondu u innych mi sie podobaja. Zwlaszcza, gdy wlosy sa geste, jak u ciebie. Zazwyczaj blondynki maja 3 wloski na krzyz :) Bardzo jasne blondy uwazam za ohydne. Serio masz nauralnie ciemna oprawe oczu? Wydawalo mi sie, ze przy jasnych wlosach to raczej z punktu widzenia genetyki jest niemozliwe. A oczy masz niebieskie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,59897740,59897740,Jako_naturalna_blondyka_wbudzam_zawisc_farbowanych.html


Temat: wątek tylko dla płci meskiej ;)
Są jeszcze inne kolory: wiśnia kasztan rudy różne odcienie blondu czekolada.................. Rozumiem że wszystkie jasne począwszy od szatynek aż po żółty to blond a począwszy od jasnego brązu do czerni to brunetki A rudy to w takim razie Co???
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,245,83743444,83743444,watek_tylko_dla_plci_meskiej_.html


Temat: z szatynki do blondynki ;-)
Jezeli masz dobrego fryzjera i nie będziesz samodzielnie zmieniać koloru to mozesz spróbować.Na pewno do Twojego typu urody pasują ciepłe odcienie blondu.Ja właśnie zrobiłam zmianę w drugą stronę.Przez ostatnie pięć lat byłam blondynką,teraz jestem jasną szatynką.Fryzjerka cudownie dobrała kolor.Zmiana jest potrzebna każdej kobiecie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,90721741,90721741,z_szatynki_do_blondynki_.html


Temat: Do mati
...najlepiej proffesjonalnym preparatem poniewaz te dostepne w sklepach kosmetycznych sa kiepskiej jakosci, po rozjasnieniu kiedy wlosy sa zolte nalezy uzyc kremu tonujacego neutralizujacego zloty odcien z refleksem opalizujacym ktory zwiera barwnik fioletowy lub popielato - opalizujacym zawiera barwnik niiebieski i fioletowy aleniestety sa to kremu tonujace profesjonalne ja uzywam diacoloru loreal professionnel lub farby maijrel ladny chlodny odcien blondu jest trudno uzyskac trzeba byc naprawde profesjonalista i dlatego tak czest robiiac wlosy samemu na blond czest widzimy zolte kurczaczki lepiej ladny blond zrobic sobie u dobrego fryzjera Natomiast farby w
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,22040664,22040664,Do_mati.html


Temat: Rozjasnianie ciemnego blondu bez chemii
ostrzege tylko osoby o wlosach z chlodnym odcieniem blondu - rumianek nadaje cieply odcien. Jesli ktos ma cere z przewaga chlodnego barwnika (czarno-brazowego) a nie cieplego (czerwono-pomaranczowego) to rozjasnianie wlosow do zoltych odcieni bedzie zlym pomyslem. Sama mam wlosy w kolorze chlodnego blondu i zielone oczy (ale o takim odcieniu, ze zolte czy rude wlosy wygladaja szkaradnie) i wiem ile kosztuje mnie utrzymanie koncowek wlosow nadal w chlodnym odcieniu (slonce wyzolca...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,82190394,82190394,Rozjasnianie_ciemnego_blondu_bez_chemii.html


Temat: Garnier 100%-jasny opalizujący blond-kto używał?
ja uzylam koloru 101 (ultrajasny popielaty blond) i jestem zadowolona. Ale baze (kolor wyjsciowy) mialam niejednorodna i moze dlatego wyszlo dosc naturalnie - taki melanz, ladny odcien blond "truskawkowy"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,42791204,42791204,Garnier_100_jasny_opalizujacy_blond_kto_uzywal_.html


Temat: sliskafka
Pewnego zimowego dnia Alien wpadł(a) na taki oto pomysł: Ha! : :) O sieeet... to to nie wiem jak wyglada no takie... na ciemniejszych wlosach rozne odcienie blondu ;D tak jak dżenifer ? :) tia... ale nie wiem jak ona teraz wyglada ;D
Źródło: topranking.pl/994/sliskafka.php


Temat: farbowanie słabych wlosów
droga justo ja nie pisalem o farbach rozjasniaczach w kolorach blond ktore zawsze naruszaja strukture wlosa gdyz pozbawiaja go melaniny mi chodzilo o nalozenie delikatnych blondow na folie aluminiowa farby maji meche loreal professionnele bez amoniaku ktora nada piekne delikatne odcienie blondow lub diacoloru loreala np w odcieniach bazowe jasne brazy do tego jasne opalizujace kasztany farbybez amoniaku nie wnikaja w strukture warstwy korowej wlosa a nowoczesne farbyy bez amoniaku nawet blond robione na folii z uzyciem ciepla rozjasnia wlosy o 2 tony a mji meche nawet o 3 pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,19556782,19556782,farbowanie_slabych_wlosow.html


Temat: pasemka, balejarz
a co z blondynkami, co dla blondynki, chyba balejaz z dwoch odcieni blondu jest najlepszy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,58648228,58648228,pasemka_balejarz.html


Temat: Brunetka czy blondynka?
a dokładnie jaki masz kolor włosów, czarny? mam nadzieję, że jesteś świadoma tego, że rozjaśnianie włosów b. je niszczy, im ciemniejszy kolor wyjściowy, tym bardziej. jeśli masz jasną cerę i chłodny kolor włosów (tzn. np. czarny, a nie ciepły brąz czy kasztan), to pasowałby Ci ew. chłodny odcień blondu, modne ostatnio były popelate blondy. do ciepłej karnacji ciepłe
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,11278100,11278100,Brunetka_czy_blondynka_.html


Temat: Żółty kolor włosów :/
Żółty kolor włosów :/ Kurde, próbowałam chyba wszystkich odcienie blond. Niestety na moich włosach efekt zawsze jest taki sam - włosy mają ciągle żółty odcień :/ Mój naturalny kolor, to średni blond. Od 1,5 roku rozjaśniam je farbą. Jakiego koloru użyć, by efekt był w końcu zadowalający???
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,39170910,39170910,Zolty_kolor_wlosow_.html


Temat: oberżyna na Sylwestra?
oberżyna na Sylwestra? Mam pytanie: jakie odcienie włosów sa "w modzie"? Zakupiłam saszetkę "soczysta oberżyna" z Joanny i zastanawiam się, czy jej użyc, czy któras może próbowała? mam zielone oczy i włosy koloru średni brąz. Czy ona sie wypłucze do końca? Boję się, ze mnie postarzy ten kolor. szukam czegos na necie i nie moge znalezc, wszędzie pisze tylko o naturalnych odcieniach blondu brązu itp.Więc nie wiem czy się nie wygłupie;O Co myślicie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,89100753,89100753,oberzyna_na_Sylwestra_.html


Temat: Jako naturalna blondyka wbudzam zawisc farbowanych
To tak jak ja. Mam wiele odcieni blondu, do tego bardzo geste wlosy, a blondynki maja na ogol cienkie. Nie opalam sie, bo lubie moja jasna skore. Brwi i rzesy mam ciemne. O wlasnie, wszyscy uwazaja, ze je tez farbuje.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,59897740,59897740,Jako_naturalna_blondyka_wbudzam_zawisc_farbowanych.html


Temat: Dobre farby do koloryzacji w domu..
Z odcieniem blondu Ci nie pomogę...Co do farb, to ja lubię L'Oreal-kolor 3D. W zestawie jest absolutnie wszystko, co jest potrzebne do farbowania. Poza tym wygodnie się ją nakłada i daje ładny kolor.Ja kupuję brązy, ale
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,22904448,22904448,Dobre_farby_do_koloryzacji_w_domu_.html


Temat: CIĄŻA A FARBOWANIE WŁOSÓW ??????
Witam! Ja zrezygnowałam z balejażu w pierwszych trzech miesiącach - ogólnie jest wtedy duże ryzyko poronienia, bałam się o dziecko i przenikanie przez skóre głowy związków chemicznych do organizmu dziecka. Teraz jestem w połowie ciąży i zdecydowałam sie na balejzz, bez dotykanie skóry farbami bez amoniaku. Były na tyle lagodne, że nie bolała mnie po nich głowa (zawsze wczesniej bolala), kolor ( odcienie blondu) wyszedl bardzo ładnie a moje samopoczuie poszło w góre bardzo. Ale przyznaje, ze nastepny taki zabieg zrobie dopiero pod sam koniec ciązy i pewnie tymi samymi farbami. Renia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,8627611,8627611,CIAZA_A_FARBOWANIE_WLOSOW_.html


Temat: Tipsy solarium i balejage?
tipsy tipsom nierowne, solarium w rozsadnych ilosciach nadaje ladny kolor skorze , a balejaz taki delikatny rozne odcienie blondu, ktory wyglada jak naturalnie przez slonce rozjasnione wlosy to widzialam raz w zyciu, ale widzialam. natomiast inna sprawa sa tipsy dlugie na 20 cm w cekinki i rozowe ciapki, pomaranczowa skora i czarno-biale pasemka na glowie. zeby uprzedzic ew. ataki dodam, ze niczego z tych rzeczy nie posiadam. najbardziej to zal mi solarium, ale coz ... klaustrofobia ;-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,64256970,64256970,Tipsy_solarium_i_balejage_.html


Temat: Jaki kolor do Ciebie pasuje?
Jaki kolor do Ciebie pasuje? no nie wiem, srebrzyste odcienie blondu? ja zawsze lekko ruda jestem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,21059581,21059581,Jaki_kolor_do_Ciebie_pasuje_.html


Temat: Farba a baleyage- pytanie
Miałam kilkucentymetrowe odrosty i baleyage z dwóch blondów (a właściwie baleyage robiony przez jakieś 2-3 lata) - teraz farbuję całe włosy. Fryzjerka wybrała mi dwa odcienie blondu, jeden do odrostów i drugi na resztę włosów. Wyszedł z tego jeden, dominujący blond, ale z rozświetlającymi refleksami po baleyage'u - są one jednak bardzo subtelne. Trzeba oddać włosy w ręce profesjonalnego, dobrego fryzjera, bo najważniejszy jest wybór odpowiedniego odcienia farby.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,79962779,79962779,Farba_a_baleyage_pytanie.html


Temat: piwne oczy, ciemna oprawa, jasna buzia, okulary,
Moje zdjęcie Doradzała mi Pani w doborze cienia, lecz nie dałam swojego zdjęcia. Załączam go teraz. Może mogłaby Pani powiedzieć coś więcej? Jakim typem jestem? Jesienią czy może latem? Naturalne włosy to były różne odcienie blondu, lecz jak już wcześniej pisałam, lubię farbować włosy na brązy z blondami. Mam problemy z opalaniem się, skóra reaguje najpierw czerwonymi kropkami, które następnie zlewają się w czerwone plamy. Rzadko brązowieją. Ubrania lubię w kolorach bieli, czekolady, czerni, czasem coś czerwonego. Główne moje pytanie to o kolor cienia do powiek. Chciałam również zakupić konturówkę do ust, lecz nie wiem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,812,49158180,49158180,piwne_oczy_ciemna_oprawa_jasna_buzia_okulary_.html


Temat: jaka farba blond?
Mnie wydaje sie ze już te platynowe kolory nie są modne, bardziej modne są teraz naturalne odcienie blondu z tego co zauważyłam, bajejaże też już dawno przestały być "trendy" ;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,91716287,91716287,jaka_farba_blond_.html


Temat: klejace, gumowate wlosy - jak temu zaradzic? ;-(
klejace, gumowate wlosy - jak temu zaradzic? ;-( pewnie jestem sama sobie winna, ale rozjasnianiu poddaje sie w naprawde dobrym salonie fryzjerskim, w ktorym pracuja na dobrych kosmetykach. moim celem bylo osiagniecie naprawde jasnego odcienia blondu, ktory mam teraz na glowie. po zabiegu rozjasniajacym tydzien temu, fryzjer dokladnie splukal farbe i ulozyl moje wlosy bez zadnych kosmetykow stylizujacych. wygladaly bardzo dobrze. po kilku dniach umylam wlosyw domu i wysuszylam i w jednym miejscu wlosy pow ysuszeniu wygladaly jakby byly przetluszczone. poszlam z glowa pod kran i jeszcze raz je umylam szamp.oczyszcz.i nie nalozylam zadnej odzywki. dalej byly przetl....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,96449713,96449713,klejace_gumowate_wlosy_jak_temu_zaradzic_.html


Temat: OT-nowa madonna a wlaściwie jej fryz.;P
mnie sie nie podoba, uwazam, ze ma ciemna oprawe oczu do tego odcienia blondu. poza tym sadze, ze to peruka. teledysku nie widzialam, oceniam na podstawie zdjecia.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,51084841,51084841,OT_nowa_madonna_a_wlasciwie_jej_fryz_P.html


Temat: farby koloru blond
Moim skromnym zdaniem rozjaśniac włosy najlepiej u fryzjera, farby o rzekomych odcieniach blondu przeważnie nie zmieniaja koloru (najwyżej przyciemniają włosy). Chyba, że zawierają jakieś utleniacze czy inne rozjaśniacze, ale wtedy naprawdę trzeba uważac, żeby a)nie spalic włosów b) rozjaśnic je równomiernie (to naprawdę trudne wbrew pozorom) c) nie zafundowac sobie jakiegoś kosmicznego koloru. Dobry fryzjer dobierze farbę do stanu i odcienia Twoich włosów i nie zrobi im krzywdy, naprawdę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,81854650,81854650,farby_koloru_blond.html


Temat: Produkcja welny m.inn. dla Benetton.
kochanica-francuza napisała: > to my? jasne,latamy po ulicy za zwierzakami zdzierając z nich futra,a blondynki > i kobiety w różowym waląc po łbach (sama jestem blondynką,więc sama się walę po > łbie?) > no wlasnie, ja tez jestem blondynka i to tzw. jasna - mam wlosy, same z siebie, w co najmniej pieciu odcieniach blondu, tak jak kazda normalna blondynka - no wiec co, sama siebie nienawidze? Caprice, cos jestes nie w humorze i odbijasz sobie na nas.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,19479215,19479215,Produkcja_welny_m_inn_dla_Benetton_.html


Temat: SZUKAM MĘSKIEGO FRYZJERA W WARSZAWIE
...od zamierzonego farby te sa bardzo agresywne dla skory glowy. Jezeli chodzi o uzyskanie platynowego blondu tzn jezeli wlosy masz teraz rozjasnione tzw rozjasniaczem czyli proszkiem zmieszanym z odpowiednio z woda utleniona a kolor jest slomkowy mozesz na to nalozyc farbe ja polecam profesjonalne np loreaal professionnel farbe majarel odcien 10.21 lub 9.02 sa to odcienie opalizujace awierajace fioletowy barwniik ktory neutralizuje zolte lub cieple odcienie blondu lub usluge diacolor jest to zel koloryzujacy bez amoniaku w sumie oon bedzie lepszy niz farba bo nie niszczy wlosow polecam odcienie platynowy lub opalizujacy one bardzo ladnie pokrywaja wlosy i nadaja zimny platynowy odcien usluga ta jest doste[na w salonach fryzjerskich wspolpracujacych tak jak ja z loreal professionnel lub salony jean luis david pozdrawiam. PS - firmy niemieckie sa kiepskie jesli chodzi o fryzjerstwo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,21351311,21351311,SZUKAM_MESKIEGO_FRYZJERA_W_WARSZAWIE.html


Temat: Zupełnie nie wiem jaki kolor włosów powinnam mieć.
Zgadzam się z justa_79 Chyba jesteś LATO. Czyli chodne odcienie blondów i brązów, bez żóltych czy rudych odcieni. Lato dobrze wygląda z pasemkami. W makijażu i ubiorze też chłodne odcienie, takie trochę przydymione, przypudrowane. Czerń jest odpowiednia tylko dla ZIM. Jesli czerń to nie przy twarzy, jeśli czerwony, to czerwień malin a nie makowa. To tak w skrócie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,74140360,74140360,Zupelnie_nie_wiem_jaki_kolor_wlosow_powinnam_miec_.html


Temat: dlaczegoniektorym nie podoba sie taki kolor wlosow
A niech sobie każdy nosi na głowie to co chce. Dopóki włosy są w dobrej kondycji, wypielęgnowane i zadbane to nie widzę niczego złego w sztucznych odcieniach blondu, czerni czy rudości.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,40590309,40590309,dlaczegoniektorym_nie_podoba_sie_taki_kolor_wlosow.html


Temat: Dlaczego moje wlosy zawsze wychodza fioletowe..???
...Jesem naturalna ciemna blondynka, niestety jakis czas temu podkusilo mnie zeby sobie moje wlosy "ciut" rosjasniac-najpierw to byly tylko pasemka, a potem zaszalalam z farba, oczywiscie blond, jasny. No i wszystko pieknie ladnie, dopuki farba swieza, a potem odrosty, wlosy popalone, pozolkle...Jedny slowem MAM DOSC! chce wrocic do swojego naturalneo koloru, szro-mysiego, ale wlasnego, ale....Jak tego dokonac???Wszystkie ciemniejsze odcienie blondu nawet na moich wlosach wychodza ....fioletowe, a w najlepszym wypadku szare, golebie....Robie zazwyczaj lorealem... Wiem rozwiazaniem jest dobry fryzjer, sek ze na razie mnie nie stac: (, Mialyscie podobne doswiadczenia? macie jaskies sprawdzone farby, metody, nie wiem...? czy w ogole mozliwy jest powrot "do natury" w takim przypadku? odpada wersja zapuszczenia odrostow z wiadomych wzgledow...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,71136756,71136756,Dlaczego_moje_wlosy_zawsze_wychodza_fioletowe_.html


Temat: jaki kolor wlosów do zielonych oczów?
Do zielonych oczufff, ktore i ja posiadam doradze wlosy calkiem biale (jesli masz chlodne zielone oczy, jak i ja). Mnie to bardzo sluzy, mieszam baily i szare odcienie blondu. rabarbar jak zebra;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,80502785,80502785,jaki_kolor_wlosow_do_zielonych_oczow_.html


Temat: loczki..siano - czy krótkie włosy będą OK?
ja mam okrągłą twarz i loczki, ktore bardzo lubię. od chyba 4-5 lat noszę je króciutko ścięte i mam balejaż w odcieniach blondu. a żeby się nie puszyły, to lepszy jest wosk niż pianka.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,885,63648900,63648900,loczki_siano_czy_krotkie_wlosy_beda_OK_.html


Temat: 2pytania o włoski płukanka i casting creme gloss.
2pytania o włoski płukanka i casting creme gloss. Hej czy któras z Was porubowała L'OREAL CASTING CREME GLOSS? chodzi mi szczególnie o odcienie blondu, ze wskazaniem na 900 świetlisty blond?? Czy któras z was próbowała srebrnej płukanki?? ostatnio takową widziałam w rosmanie, do tej pory stosowalam niebieska, czym one się róznia??
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,100005723,100005723,2pytania_o_wloski_plukanka_i_casting_creme_gloss_.html


Temat: jak używac farb fryzjerskich? :)
jak używac farb fryzjerskich? :) witajcie, farbowanie u fryzjera jest dosc drogie, a jak wiadomow farby fryzjerskie mozna nabyc w necie taniej.czy wiecie jak stosowac te farby, wiem ze miesza sie je z roznoprocentowymi wodami utleniajacymi, ale w jakich proporcjach..?jak dlugo trzymac?...chcialabym kupic farbe wella koleston ktorys z chlodnych odcieni blondu, ale nie mam pojecia co potem z nimi począć...pomożecie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,74459467,74459467,jak_uzywac_farb_fryzjerskich_.html


Temat: farbowanie dzien po dniu-bardzo duze obciazenie?
Wyslalm list nim zaczelam go pisac... Świetnie;) Wczorj fryzjer ufarbowal mi wlosy. Kolor zupelnie inny od tego, ktory mial byc. Efekt? Żółtko. Mam wyjscie - nie patrzec przez miesiac w lustro lub dzis zrobic powtorke z koloryzacji, ale juz sama w domu. Czy to bardzo oslabi mi wlosy? Wiem, ze zniszczy, ale czy moga mocniej wypadac? I czy ktos moglby polecic mi ladny odcien blond? Raczej niezbyt jasny blond i na 100% nie chce niczego juz slonecznego. Myślę nad szamponem, by farba jeszcze mocniej nie obciazac wlosow. Dostatecznie slonecznie wygladam - brrr;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,23908611,23908611,farbowanie_dzien_po_dniu_bardzo_duze_obciazenie_.html


Temat: Fryzury
zdecydownaie typ 3. po każddym wyjściu od fryzjera (a chodze co miesiąc no najdłużej co dwa) wygładają inaczej i są inaczej obcięte, ostatnio bardzo krótko. Pozatym wiecznie praktykuje z kolorami - pasemka zarówno jasne jak i ciemne, a także rózne odcienie blondu na całej głowie ;o)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,57419419,57419419,Fryzury.html


Temat: Nawiązując do pewnego postu...
Już pisałam w wątku o brunetkach, że z natury jestem blondynką. W dzieciństwie był to blond bardzo jasny, niemal biały. Z czasem ściemniał. Teraz można to określić mianem średniego blondu (po zimie myszowatego). Farbuję (a raczej "szamponuję", "piankuję" lub "płukankuję"), bo mi się co jakiś czas nudzi. Miewam na łbie rozmaite odcienie blondu, czerwonego i rudego. W tej chwili mam lekko sprany "sarni brąz".
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,27721302,27721302,Nawiazujac_do_pewnego_postu_.html


Temat: Jaki kolor dla szatynki?
Jaki kolor dla szatynki? Od pewnego czasu myślę o trwałej zmianie koloru oczywiście niekoniecznie farbą z środkami utleniającymi ale i również henną, lecz pozostaje pytanie : jaki kolor najlepiej by pasował do mnie?...karnacje mam raczej jasną , niebiesko-szare oczy..przez pewien czas myślałam o odcieniach blondu ale nie jestem zdecydowana w 100%, więc proszę o radę.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,7303697,7303697,Jaki_kolor_dla_szatynki_.html


Temat: ocencie mnie-i poradzcie!(fotka bez makijażu)
trafiłyśmy z wiekiem? ciepły odcień blond wg mnie by Ci pasował
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,58670931,58670931,ocencie_mnie_i_poradzcie_fotka_bez_makijazu_.html


Temat: farby Marjel L'oreal
farby Marjel L'oreal prosze o opinie uzytkowniczni tej gamy farb, interesuje mnie zwłaszcza czy: -farba pokrywa dobrze siwe włosy -jest faktycznie trawła (niektore farby mimo deklarowanej trwałosci maja tendencje do zmywania) -w jakiej kondycji sa włosy po jej zastosowaniu czyli jednym słowem jaka wystawiłybyscie jej ocene, czy mozecie ja polecic innym, czy wrecz przeciwnie ps. zalezy mi zwłaszcza na opinii tych Pan, ktore uzywały odcieni blondu dziekuje za pomoc
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,74349483,74349483,farby_Marjel_L_oreal.html


Temat: coś o włosach
szampon niebieski raz w tygodniu raz na miesiąc odświeżenie koloru przez zapienienie w salonie niestety woda jest dosyć twarda i już od samej wody włosy blond żółkną poza tym możliwe, że farba zawiera pigmenty złota, lepiej więc wybierać chłodne odcienie blondu pozdrawiam Ela
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,79620209,79620209,cos_o_wlosach.html


Temat: Dziewczyny.jesteście ładne
jest tyle odcieni blondu ile odcieni cery. Jak ktos ma np. zimny odcien cery i zafarbuje sie na cieply
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,29453539,29453539,Dziewczyny_jestescie_ladne.html


Temat: kategorie pasażerów pojazdów komunikaci publicznej
...do autobusu, boze mowie wam niczym taran:) wlochacze - nie do znieisenia nie tylko w sezonie letnim:) robole - wracam autobusem rzadzuiej wybieranych przez mlodziez (zaraz opisze dlaczego), ale jadacy z jakiejs fabryki czy wiekszego zakladu - no nie wiem ale ten autobus ma charakterystyczny zapach, nie smierdzi nawet,ale jak to nazwal moj chlopak zapach roboli:) i doe tego te miny - zniechecenie, bezmyslnosc:), kobiety o okropnych wlosach w dziwnych odcieniach blondu z czarnymi odrostami:) kurde, juz tyle typow zostalo wymienioncyh, a w sumie nie chce powtarzac:) aha nie napisalam dlaczego nie jezdze autobusami najbardziej popularnymi wsrod mlodziezy - a mianowicie wszystkie szkoly komcza mniej wiecej wty sammym momencie lekcje (tzn. koniec danej godziny lekcyjnej przypad mniej wiecej w tyms amym momencie), takze dostac sie do autobusu np. o 13.45 to cud niejako:), mieszkam w srednim...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,384,11194745,11194745,kategorie_pasazerow_pojazdow_komunikaci_publicznej.html


Temat: Brunetka czy blondynka?
Wielkie dzięki za radę. Z natury jestem szatynką, a po zafarbowaniu włosów brunetką (kolor czarny). Wcześniej miałam różne odcienie czerwieni, jasne i ciemne, a nawet rudy (tycjan), nigdy zaś blond, dlatego chciałabym spróbować czy pasowałby mi ten kolor i jakie są jego odcienie. Dziękuję za podpowiedź, skorzystam więc z chłodnego odcienia blondu ze względu na mój typ cery i kolor oczu. Jedyne czego się obawiam to zła kondycja włosów po rozjaśnieniu, ale myślę, że dobre odżywki, maseczki i szampon załagodzą te problemy. Pozdr serdecznie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,542,11278100,11278100,Brunetka_czy_blondynka_.html


Temat: Kolor włosów Lauren ;)
Nie licz na fryzjerów w tej kwestii. Po pierwsze, każdy człowiek nieco inaczej widzi dany kolor, a fryzjer też człowiek. Po drugie, ostateczny rezultat zależy nie tylko od samej farby, ale również od reakcji twoich włosów na nią. Radzę kupić sobie różne odcienie blondu, również farb profesjonalnych i próbować u siebie na pasemkach włosów, przy różnych kombinacjach procentowych wody utlenionej. Potem obserwować, jak dany kolor się zmienia pod wpływem mycia włosów. Następnie ze swoją farbą iść ewentualnie do fryzjera.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,95878275,95878275,Kolor_wlosow_Lauren_.html


Temat: Dziewczyny, jaki to jst kolor włosów? Pomocy:)
bardzo ciemny braz, popiel to raczej jeden z odcieni blondu
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,67084604,67084604,Dziewczyny_jaki_to_jst_kolor_wlosow_Pomocy_.html


Temat: Dobry fryzjer w Poznaniu-zimny odcien blond
Dobry fryzjer w Poznaniu-zimny odcien blond Szukam dobrego fryzjera w Poznaniu-chodzi mi o farbowanie-juz nie chce miec blondu wpadajacego w zolty:(-bardzo prosze o opinie i z gory dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,17613356,17613356,Dobry_fryzjer_w_Poznaniu_zimny_odcien_blond.html


Temat: Zmiana z popielatego z powrotem na blond!Pomóżcie!
moze kup hennę, jest tam odcień blond, podobno henna daje tylko ciepłe odcieniewłasnie, ale nigdy nie rozjasnia.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,25567780,25567780,Zmiana_z_popielatego_z_powrotem_na_blond_Pomozcie_.html


Temat: Czy ona moze sie mylic?
te pasemka ma beznadziejne!! ja rozumiem delikatne cienkie pasemka czy balejaż w różnych odcieniach blondu ale toto wygląda okropnie!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,58005950,58005950,Czy_ona_moze_sie_mylic_.html


Temat: OT Kreglicka sciela wlosy?? i jaki to odcien blond
OT Kreglicka sciela wlosy?? i jaki to odcien blond www.vipnews.pl/image.php?imageID=35518&at=QW5ldGEgS3LqZ2xpY2thIE1pc3MgUG9sb25pYSAxOTg5IChGb3Qu IFN0dWRpbzY5KQ== tak wyglada na fotce jak krociutkie. Jaki to
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,68509586,68509586,OT_Kreglicka_sciela_wlosy_i_jaki_to_odcien_blond.html


Temat: jaka fryzura?
myślę ze z grzywką na bok byłoby Ci ładnie, ale to ostatnio dość popularna fryzura :) Może ciemniejszy balejaż na zimę, bardzo podoba mi się zestawienie cipłych odcieni blondu - od jasnego po ciemny.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,812,53768116,53768116,jaka_fryzura_.html


Temat: rozjasniacz do wlosow.
rozjasniacz do wlosow. mam pytanie.z bogatej oferty rozjasniaczy do wlosow ktory jest godny polecenia?slyszalam o rozjasniaczu (wlosy blond)firmy goldwell?co o nim myslicie?taki niebieski proszek w granatowym opakowaniu.chodzi mi o produkty ktore sa dostepne w hurtowniach fryzjerskich a nie w sprzedazy detalicznej.czy ktoras z pan zna jakis sprawdzony rozjasniacz?ktory najmniej niszczy wlosy i nie daje zoltego odcienia blondu?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,27711413,27711413,rozjasniacz_do_wlosow_.html


Temat: piwne oczy, ciemna oprawa, jasna buzia, okulary,
piwne oczy, ciemna oprawa, jasna buzia, okulary, Witam, prosiłabym o radę jak pomalować oczy? Noszę okulary minusowe, jestem krótkowidzem, mam piwne oczy, czarne rzęsy i brwi, ale bardzo jasną buzię. Naturalne włosy to różne odcienie blondu, od jasnego po ciemny, ale farbuję się na brązy lub czekoladkę z blond pasemkami. Dobrze czuję się w ciemnych włosach. Pasują mi. Nie opalam się wogóle. Zwykle jestem bardzo czerwona po przebywaniu na słońcu, mam skłonność do oparzeń słonecznych, lecz jedynie na buzi robię się lekko brązowa. Nie maluję się bardzo. Zwykle nakładam tylko łososiowy cień i czarny tusz. Lecz znudził mi się ten kolor już....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,812,49158180,49158180,piwne_oczy_ciemna_oprawa_jasna_buzia_okulary_.html


Copyright (c) 2009 crystal_silence | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.