odpis z ksiąg wieczystych

crystal_silence

Temat: jak przekazac darowizne?
zamówić odpis z ksiąg wieczystych, pobrać wypis i wyrys z ewidencji gruntów dla celów informacyjnych jeśli działka ma założoną księgę wieczystą albo dla celów wieczystoksięgowych jeśli będzie zakładana ksiega wieczysta dla tej działki. I do banku po pieniądze na opłatę notarialną i sądową , na podatek od darowizny jeśli działka będzie darowana również Tobie ,/podatku od darowizny nie będzie jeśli działkę dostanie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,55266106,55266106,jak_przekazac_darowizne_.html



Temat: czy notariusz powinien sprawdzić księgę wieczystą
Swoich interesow najlepiej dopilnuj sam. Notariusz musi sprawdzić ksiegi. Mozna równiez wziąć odpis z ksiag wieczystych.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,47279515,47279515,czy_notariusz_powinien_sprawdzic_ksiege_wieczysta.html


Temat: Solak Invest
ja rowniez sie nad tym zastanawiam. nie sadze jednak, zeby powodem tego miala byc pani w biurze oraz jej sposob bycia. czy ktos z Panstwa byl juz moze w Sadzie po odpis z ksiag wieczystych dzialki np. na Zdunow ewentualnie po odpis z KRS spolki albo widzial jakies sprawozdania finansowe? Nie sugerowalabym sie jednak lokalizacja (Kliny) i rozmachem samego biura sprzedazy. Zapewniam ze oslawione Univers ma bardzo ladne biuro lecz niewiele z tego wynika. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,412,37582487,37582487,Solak_Invest.html


Temat: Co jeszcze jest potrzebne ?
Co jeszcze jest potrzebne ? Kupuję działkę.Mam już następujace dokumenty. Odpis z Ksiąg Wieczystych, Wypis z Rejestru Gruntów za kilka dni bedzie Plan Zagospodarowania Przestrzennego.Czy te dokumenty wystarczą aby udac się do notariusza? Ile w przybliżeniu trwa załatwianie formalności notarialnych ?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,49793913,49793913,Co_jeszcze_jest_potrzebne_.html


Temat: czy czł.zarządu może wymagać udpnienia aktu no
BARDZO DZIĘKUJĘ :) ... za wyjaśnienie wątpliwości. Do tej pory mieszkałam w WSM i takie ksero składałam w administracji, podobnie więc zrobiłam tutaj w ZBK (oprócz tego przecież ma to gazownia, TPSA, STOEN) - to nie to, że się uchylam z tytułu jakichś uchybień aktu (mam też odpis z ksiąg wieczystych) - chodziło mi wyłącznie o ustalenie (nie mam doświadczenia) czy jest to robione w innych wspólnotach. Nie mam nic przeciwko takim praktykom o ile są one dla kogoś ułatwieniem - moje wątpliwości wzięły się stąd, że w tej akurat konkretnej wspólnocie wiele "spraw" wyciąga bo się po to, by móc szkodzić lub też "mieć haka" na kolejnym zebraniu (przykład: głosowanie nad...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,523,21365849,21365849,czy_czl_zarzadu_moze_wymagac_udpnienia_aktu_no.html


Temat: Opłaty za odpis z ksiąg wieczystych
Ile wynoszą opłaty za odpisy z ksiąg wieczystych (za wniosek? za odpis? opłaty skarbowe?)
Źródło: topranking.pl/1856/oplaty,za,odpis,z,ksiag,wieczystych.php


Temat: Odpis - księgi wieczyste?
Gdzie się udać po odpis z ksiąg wieczystych? Sad na ul Nowe Ogrody, czy na ul Piekarniczej?
Źródło: topranking.pl/1754/odpis,ksiegi,wieczyste.php


Temat: ile się czeka na odpis z ksiąg wieczystych?
ile się czeka na odpis z ksiąg wieczystych? może wiecie łyszałam że 2 miesiące, sąsiadka sobie załatwiła po znajomości w ciągu 2 tyg, kurcze strasznie długo, mi potrzeba na poniedziałek.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43618,84008855,84008855,ile_sie_czeka_na_odpis_z_ksiag_wieczystych_.html


Temat: Wartość mieszkania - może ktoś pomoże?
| Raczej uzywalbym argumentu, ze inne banki maja nizsze marze, a mozesz uciec od nich i przeniesc kredyt do innego banku. nad tym tez trzeba sie zastanowic i przeliczyc wszystko dokladnie, bo nowy bank oznacza przeprowadzenie nowej wyceny(500- 800 zł), odpis z ksiag wieczystych (30zl), potem wpis do ksiag wieczystych (200 zl), weksel itp. dodatkowo prowizja banku. nawet te wartosci dodane do kwoty kredytu a wczesniej sfinansowane przez bank moga sprawic ze przeniesienie kredytu jest po prostu nieoplacalne, zwlaszcza przy mniejszych kwotach. pozdrawiam jacek
Źródło: topranking.pl/1800/wartosc,mieszkania,moze,ktos,pomoze.php


Temat: NA CITO POTRZEBUJĘ GEODEZJA I HIPOTEKA
Odpis z ksiag wieczystych w Sądzie dostaniesz na ul.Armi Krajowej, a wypis z rejestru gruntów na Ul.Komunardów w swidrze koło domu dziecka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15342,84820220,84820220,NA_CITO_POTRZEBUJE_GEODEZJA_I_HIPOTEKA.html


Temat: sprzedaż działki budowlanej
naucz się pisać analfabeto!jeśli masz pisać w ten sposób mogłeś nie pisać wcale. SłYSZAłAM ZE MAPKI JUż NIE Są POTRZEBNE! WYSTARCZY ODPIS Z KSIąG WIECZYSTYCH!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,329,80696013,80696013,sprzedaz_dzialki_budowlanej.html


Temat: hipoteka
A nie zalatwia Wam tego wszystkiego notariusz przy okazji sporzadzenia aktu wlasnosci mieszkania? Ja pamietam, ze dostalam zawiadomienie z sadu o zalozenie ksiegi, w ktorym byla wpisana kwota hipoteki i poszlam po odpis z ksiag wieczystych do sadu, bo bank tego potrzebowal.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25682,40488873,40488873,hipoteka.html


Temat: Darowizna - 1/2 nieruchomości.Co z podatkiem.
...Mają już wyrok sądu dot. nabycia praw do spadku. Moj ojciec nie zgłosił tego do użędu skarbowego (US). Teraz chce mi przekazać swoja część domku pod Warszawą w ramach darowizny. Czy dobrze rozumiem: żebym nie mysiał płacić podatku muszę pobiec z aktem notarialnym do US w przeciągu 30 dni ? Czy moj ojciec musi mieć zgodę współ właściela czyli swojego brata ? Czy wystarczy w US pokazać sam akt notarialny darowizny czy potrzebny jest też jakiś odpis z ksiąg wieczystych ? Obecnie w tych ksiegach jako właściciel widnieje mój dziadek i nie ma tam słowa o moim ojcu i jego bracie - wpis nie został zaktualizowany? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz. Kamil
Źródło: topranking.pl/1853/darowizna,1,2,nieruchomosci,co,z,podatkiem.php


Temat: odpis z księgi wieczystej - jak długo?
odpis z księgi wieczystej - jak długo? Może się orientujecie ile się czeka na
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,262,84008724,84008724,odpis_z_ksiegi_wieczystej_jak_dlugo_.html


Temat: SM Wrocławski Dom - mieszkania na Zatorskiej
cześć! fajnie, że ktoś się odezwał, bo przynajmniej nie jesteśmy sami w walce ze spółdzielnią:) my jutro wyjeżdżamy na zasłużony urlop, więc spotkanie zorganizujemy za jakieś dwa tygodnie. myślę, że nikogo to już nie zbawi. w najbliższym tygodniu znajomi obiecali wyciągnąć odpis z ksiąg wieczystych działki, więc po powrocie przynajmniej już tego nie trzeba będzie załatwiać. myślę, że kolejnym krokiem będzie zorganizowanie spotkania w spółdzielni. tylko trzeba będzie żądać wglądu do dokumentów, m.in. dot. podłączenia prądu. bo bez liczników i tak nie będzie aktów notarialnych! a niestety kilkakrotnie dowiadywaliśmy się, że prąd to będzie w przyszłym tygodniu... i tak od...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,186,43847157,43847157,SM_Wroclawski_Dom_mieszkania_na_Zatorskiej.html


Temat: UOKiK nie odpuści bankom widełek
BOS Bank.... W BOSiu to samo, ubezpieczenia nie chca oddac, kaza placic kwartalnie ale po miesiacu dostaja odpis z ksiag wieczystych i niestety juz nie chca oddac kasy za dwa miesiace, chociaz podstawy do ubezpieczenia nie ma!!!!! to jest zlodziejstwo, kaza placic za cos czego nie dostaje!!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,92466107,92466107,UOKiK_nie_odpusci_bankom_widelek.html


Temat: Wartość mieszkania - może ktoś pomoże?
nad tym tez trzeba sie zastanowic i przeliczyc wszystko dokladnie, bo nowy bank oznacza przeprowadzenie nowej wyceny(500- 800 zł), w wiekszosci bank ma swojego specjaliste i kredytobiorca nie placi za wycene. odpis z ksiag wieczystych (30zl), potem wpis do ksiag wieczystych (200 zl), weksel itp. dodatkowo prowizja banku. tez nie tak, bank czesto (bardzo czesto) pokrywa koszty wpisu do KW bank moga sprawic ze przeniesienie kredytu jest po prostu nieoplacalne, zwlaszcza przy mniejszych kwotach. tak bylo kiedys. dzis walcza o klienta, dzis pokrywaja praktycznie wszytskie koszty zwiazane z przeniesieniem kredytu. jedyny koszt jaki moze byc nieunikniony to wlasnie...
Źródło: topranking.pl/1800/wartosc,mieszkania,moze,ktos,pomoze.php


Temat: Zacisze-Elsnerów
Gość portalu: pytanko napisał(a): > Mam pytanko, > czy wiadomo coś na temat własności gruntów pod budowę osiedla? > Ponoć ten temat jest nie do końca wyjaśniony? > Czy ktoś może wie coś więcej? > proszę o informację > > pozdr Witam jeśli ma ktoś wątpliwości zawsze można poprosić spółdzielnię o wgląd do dokumentów określających ich własność /akt notarialny, odpis z ksiag wieczystych, itp./ dodatkowo dla potwierdzenia swoich wątpliwości /co dla własnego spokoju gorąco polecam/ można potrudzić się o weryfikację ich w odpowiednich instytucjach miłego dnia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,106,6888370,6888370,Zacisze_Elsnerow.html


Temat: Mowia ze wystarczy odrobine fantazji!;)
...Marcin Szelest Pytanie: Po co agituje? Odpowiedź: Bo chce się dostać do Samorządu Wydziałowego P.: "Co będę miał z tego, że oddam głos?" O.: Dozgonną wdzięczność Marcina Szlesta i pewność odnośnie przyszłych losów Galaktyki P.: Kiedy i gdzie? O.: W najbliższy wtorek na naszym wydziale tam gdzie zawsze - czyli na parterze pod schodami P.: Co mam zabrać? O.: Dowód tożsamości (legitymacja, prawo jazdy, żółte papiery ewentualnie odpis z ksiąg wieczystych) P.: Ile to kosztuje? O.: Swój głos na Marcina Szelesta możesz oddać całkowicie za darmo! P.: Kogo skreślać? O.: Oczywiście Marcina Szelesta Pytanie: Pomożecie? Odpowiedź sugerowana: P O M O Ż E M Y ! ! ! To by było na tyle a swoją drogą to ciekawe na ile moja agitacja okaże się słuszna Myślę, że czas pokaże. Oczywiście liczę na Twój głos. Najbliższy wtorek będzie ostateczną próbą sił a jak nie wyjdzie to...
Źródło: topranking.pl/1549/mowia,ze,wystarczy,odrobine,fantazji.php


Temat: WRZEŚNIOWE STARANIA:):):) część trzecia
Witam piatkowo ;))) Was wszystkie. Zimno sie zrobilo i jestem umordowana. Dzis bylam w Sadzie po odpis z Ksiag Wieczystych dla banku, bo mamy kredycik do splaty na mieszkanko. Szaleje w kuchni i serwuje spagetterie, bo mnie tak naszlo. A potem swietujemy dzien boya )) Trzymajcie sie cieplo i na razie!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,29163961,29163961,WRZESNIOWE_STARANIA_czesc_trzecia.html


Temat: kupno domu - sprawy z tym związane
Potrzebyn jest Tobie odpis z Ksiąg Wieczystych.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,43215722,43215722,kupno_domu_sprawy_z_tym_zwiazane.html


Copyright (c) 2009 crystal_silence | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.